Често задавани въпроси:
1. Какво е DJI Care Refresh+?
DJI Care Refresh+ е застрахователен план, който Ви предлага възможността да подновите DJI Care Refresh с още една година, както и още една възможност за подмяна на дрона в рамките на 12 месеца. Освен това гаранционният срок ще бъде удължен с минимум 12 месеца. Ще Ви бъде предоставена безплатна услуга за ремонт, в случай че Вашият продукт има дефекти в производството. DJI Care Refresh+ се предлага в страните от ЕС, Норвегия, Швейцария и Великобритания, като Ви се осигурява възможност да подновите своя DJI Care Refresh, осигурявайки Ви възможност за подмяна на Вашия DJI продукт в рамките на 12 месеца.
2. Как да закупя DJI Care Refresh+?
Може да закупите DJI Care Refresh+, ако:
- Имате закупен DJI Care Refresh.
- DJI Care Refresh НЕ е е изтекъл.
- Имате най-малко една оставаща подмяна с DJI Care Refresh.
3. В кои страни се предлага DJI Care Refresh+?
DJI Care Refresh се предлага на потребителите от Континентален Китай, Хонг Конг, Тайван, Корея, Северна Америка (САЩ и Канада), страните от ЕС, Обединено Кралство, Швейцария, Норвегия и Австралия. DJI Care Refresh+ може да бъде малко по-различен в зависимост от съответната държава или регион.
4. Как се изчислява периодът на покритие на DJI Care Refresh+?
- Периодът на покритие на DJI Care Refresh+ осигурява 12 месеца покритие и започва от момента на изтичане на DJI Care Refresh. В случай че Вашият продукт е заменен два пъти, преди да изтече DJI Care Refresh, застрахователният план DJI Care Refresh+ няма да влезе в сила, докато DJI Care Refresh изтече.
- Периодът на покритие на удълженото гаранционно обслужване на DJI Care Refresh+, започва от момента на приключване на услугата DJI Care Refresh и продължава 12 месеца до изтичането ѝ.
5. Мога ли да използвам услугата по подмяна на DJI Care Refresh+, ако продуктът ми е заменен два пъти под DJI Care Refresh, но DJI Care Refresh+ все още не е влязъл в сила?
Не. DJI Care Refresh+ може да се използва само и единствено по време на периода на покритие и НЕ може да се използва предварително и след изтичане.
6. Мога ли да подновя своя DJI Care Refresh+ след като изтече?
Не. Понастоящем всеки продукт отговаря на само едно закупуване на DJI Care Refresh+.
7. Под застраховката DJI Care Refresh+ кои части могат да се заменят - услуга за подмяна и удължено гаранционно обслужване?
Услуга за подмяна:
Osmo Pocket (Европа): камера и батерия.
Osmo Mobile 3 (Европа): ръкохватка, бутон, стабилизираща стойка, държач за мобилно устройство и батерия.
Osmo Action: камера и батерия.
Серия Mavic и Spark: дронът, камера, батерия и пропелери.
Серия Ronin: Механичната част на стабилиращата стойка и ръкохватката (с батерия).
Серия Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE: дронът, камерата и пропелерите.
Inspire 2: дронът и пропелери.
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: стабилизиращата стойка и камерата (включително обектива).
Удължено гаранционно обслужване
Osmo Action: камера (включително обектива).
Серии Mavic, Spark, Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE: главният контролер, стабилизиращата стойка, позициониращата система и задвижващата система (включително пропелерите).
Серия Ronin: Механичната част на стабилиращата стойка.
Inspire 2: главният контролер, позициониращата система и задвижващата система (без пропелерите).
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: стабилизиращата стойка и камерата (включително обектива).
*Държавите от ЕС, Норвегия, Швейцария и Обединено Кралство НЕ осигуряват удължено гаранционно обслужване.
8. Закупих DJI Care Refresh+, трябва ли да го свържа с продукта?
Когато сте закупили DJI Care Refresh+, отделно в онлайн магазина на DJI е необходимо да свържете серийния номер на дрона чрез тази страница.
9. Как да направя замяна на моя дрон под DJI Care Refresh+?
Застрахователният план DJI Care Refresh+ е свързан със серийния номер на продукта. В случай че искате да замените своя продукт се свържете с DJI Support или Repair Services в официалната страница на DJI и изберете заявка за онлайн ремонт (Online Repair Request). Ако не се изисква определяне на щетите, ще Ви бъде предоставена опция EXPRESS и ще Ви бъде изпратена резервна единица възможно най-скоро. След като бъде избрана опция EXPRESS, изпратете Вашия DJI продукт до посочен от DJI център за ремонт, следвайки инструкциите от DJI поддръжка. Ще заменим серийния номер на вашия продукт със серийния номер на резервния продукт, което няма да повлияе на последващите услуги.
10. Има ли международно покритие застрахователния план DJI Care Refresh+?
Не. На този етап DJI Care Refresh+ работи само в региона на покритие. DJI Care Refresh+ и съответният продукт трябва да бъдат закупени от същата държава или регион.
11. Мога ли да закупя DJI Care Refresh+ след като се установи, че моят извънгаранционен продукт има производствен дефект и се изисква платен ремонт или могат да се върнат някои такси за ремонт след закупуване на DJI Care Refresh+?
Не. DJI Care Refresh+ НЕ може да се използва, ако извънгаранционният продукт бъде изпратен до официалния сервизен център на DJI и се установи, че продуктът има производствен дефект преди влизането в сила на DJI Care Refresh+. Таксите, които са платени за ремонт, няма да бъдат възстановени. Type a message
12. Дронът ми се разби във водата. Ще мога ли да осъществя замяна чрез DJI Care Refresh+?
Повреди възникнали след като продукта е влязъл в контакт с вода се покриват от DJI Care Refresh+.
13. Как да закупя DJI Care Refresh+ за Inspire 2, Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7?
DJI Care Refresh+ се закупува отделно за Inspore 2, Zenmuse X4s, Zenmuse X5S и Zenmuse X7.
14. Ще бъде ли преизчислен периодът на покритие на DJI Care Refresh+ след като серийния номер на дрона и стабилизиращата стойка са променени?
Не. Периодът на покритие в споразумението за услуга няма да бъде преизчислен, ако се променят серийните номера.
15. Какъв тип резервен модул ще получа под услугата за подмяна с DJI Care Refresh+?
Когато продукта се подмени под услугата DJI Care Refresh+ подмененият продукт ще бъде нов или еквивалентен на нов по отношение на производителност и надеждност.
16. Къде се намира серийният номер на дрона или стабилизираща стойка?
Моля, вижте https://repair.dji.com/product/serial/index, за да намерите повече информация.
Условия за ползване
Благодарим Ви че избрахте застрахователния план DJI Care Refresh+. Чрез закупуването му Вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и сте съгласни с тези условия. DJI Care Refresh+ е създаден от SZ DJI Technology Co., LTD (наричани по-нататък "DJI"). За да осигури по-дълготрайна и всеобхватна защита, вече се предлага DJI Care Refresh+ за клиенти закупили DJI Care Refresh. Повреди причинени от потребителски грешки или злополуки, DJI ще предложи услуга за подмяна на продукта срещу допълнително заплащане. Освен това ще бъде предоставена разширена гаранционна услуга и безплатна услуга за ремонт, ако вашият продукт има производствен дефект. DJI Care Refresh+ е наличен в страните от ЕС, Норвегия, Швейцария и Обединеното кралство, и Ви предлага шанс да подновите Care Refresh, като предоставите още една възможност за подмяна на вашия DJI продукт в рамките на 12 месеца и НЕ предоставя разширено гаранционно обслужване за тези държави.
*DJI Care Refresh+ трябва да бъде закупен от вас и може да бъде закупен и активиран само ако отговаря на следните условия:
- Имате закупен DJI Care Refresh.
- DJI Care Refresh НЕ е е изтекъл.
- Имате най-малко една оставаща подмяна с DJI Care Refresh.
I. Покритие
Удължено гаранционно обслужване
DJI се ангажира, че таксите за ремонт (включително материални и трудови такси) ще бъдат покрити под DJI Care Refresh+, ако вашият продукт има дефект в производството в рамките на периода на покритие.
- Ако вашият продукт търпи повреди в производителността поради проблеми с качеството на продукта по време на нормална употреба и се изпраща до официалния сервизен център на DJI в рамките на периода на покритие за ремонт, таксите за ремонт ще се поемат от DJI.
- Ще заплатите такси за ремонт в резултат на щети, разкрити от DJI Care Refresh+ или други свързани услуги, които сте закупили.
- За дрон Mavic 2 покритието под DJI Care Refresh+ на стабилизиращата стойка е обързано със серийния номер на дрона. Ако стабилизиращата стойка е заменена в официалния център за ремонт на DJI (официалният център за ремонт на DJI, споменат в това Споразумение, се отнася до ремонтните центрове на DJI, официалните препоръчани сервизни центрове и оторизираните сервизни центрове), покритието, посочено в споразумението, ще се актуализира автоматично и заменената стабилизираща стойка ще бъде обхваната от DJI Care Refresh+. Другата стабилизираща стойка, която е отстранен от дрона, няма да бъде покрита.
Услуга по подмяна
Срещу допълнително заплащане ще Ви бъде предоставена услуга за подмяна при повреда на продукта, причинена от инциденти. DJI се съгласява да предостави продукти за замяна срещу допълнителна такса въз основа на споразумението, ако повредата се случи случайно при нормална употреба на покрити дронове, стабилизираща стойка и камера в рамките на периода на покритие. Когато вашият продукт бъде заменен под DJI Care Refresh+, ще Ви бъде изпратен заместващ нов или продукт със сходни характеристики на нов по производителност и надеждност.
Osmo Pocket (Европа): камера и батерия.
Osmo Mobile 3 (Европа): ръкохватка, бутон, стабилизираща стойка, държач за мобилно устройство и батерия.
Osmo Action: камера и батерия.
Серия Mavic и Spark: дронът, камера, батерия и пропелери.
Серия Ronin: Механичната част на стабилиращата стойка и ръкохватката (с батерия).
Серия Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE: дронът, камерата и пропелерите.
Inspire 2: дронът и пропелери.
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: стабилизиращата стойка и камерата (включително обектива).
Подробности за условията за подмяна на услуги са изброени по-долу:
- Повреди на дрона, стабилизиращата стойка и камератата поради падане, смачкване или катастрофа, причинени от грешка на оператора или друга авария. Ще имате възможност за подмяна, при условие че продуктът се изпрати на DJI в рамките на периода на покритие. Услугата за подмяна ще бъде предоставена от официалния сервизен център на DJI, в който е закупен Вашият DJI Care Refresh+.
- Ако решите да кандидатствате за услуга за подмяна по DJI Care Refresh+, първоначалният ви дрон трябва да бъде върнат на DJI и таксата за услугата по заместване ще бъде таксувана. След подмяна оригиналният продукт става собственост на DJI.
- DJI Care Refresh+ и съответният продукт трябва да бъдат закупени от същата държава или регион. DJI Care Refresh+ поддържа само дронове, закупени от официални или оторизирани сервизи, а предимствата му са допустими само в региона, в който е закупен.
- DJI ще покрие таксите за доставка само в страната или региона, където е закупен DJI Care Refresh+. В противен случай клиентът ще бъде отговорен за таксите за доставка и данъци, възникнали от използването на междурегионалния DJI Care Refresh+. DJI има право да откаже услугата при такива обстоятелства.
- За дрон Mavic 2 покритието под DJI Care Refresh+ на стабилизиращата стойка обързано със серийния номер на дрона. Ако стабилизиращата стойка е заменена в официалния център за ремонт на DJI (официалният център за ремонт на DJI, споменат в това Споразумение, се отнася до ремонтните центрове на DJI, официалните препоръчани сервизни центрове и оторизираните сервизни центрове), покритието, посочено в споразумението, ще се актуализира автоматично и заменената стабилизираща стойка ще бъде обхваната от DJI Care Refresh+. Другата стабилизираща стойка, която е отстранен от дрона, няма да бъде покрита.
II. Изключения за услуга за подмяна
Услугата по подмяна НЕ може да се осъществи при следните обстоятелства:
- Изгубен или частично изгубен дрон, стабилизираща стойка или аксесоари.
- Откраднати, изоставени дронове или аксесоари.
- Щети причинени при полет в неподходяща среда.
- Дистанционно управление, батерии за Inspire 2, серия Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE и модифицирани аксесоари.
- Умишлена повреда.
- Естествено износване и повреда по корпуса, което не влияе върху работата на продукта;
- Преки или косвени загуби, които са причинени от неопредолима сила, война, военни действия, безредици, преврат, измяна и/или терористични дейности и др.
- Искания за подмяна на щети възникнали извън периода на покритие.
- Допълнителни такси в резултат на технически подобрения или подобрения в работата.
- Повреда в резултат на модификации, които не са в съответствие с официалните инструкции за употреба или използването на несъвместими батерии и зарядно устройство.
- Повреда в резултат на използването на несертифицирани от DJI аксесоари, батерии или софтуер на трети страни.
- Услугата за подмяна и обновяване на DJI Care Refresh е прекратена.
- Всички съдебни спорове, арбитраж и/или всякакви други юридически такси, свързани с DJI Care Refresh+.
- Услугата за подмяна се изисква извън региона, в който е закупен продуктът.
- Стабилизираща стойка, която се ремонтира или заменя в неофициален център за ремонт.
- Стабилизираща стойка, която е свалена от дрона и заменена с друга в официалния център за ремонт на DJI.
III. Изключения за удължено гаранционно обслужване
Услугата за удължено гаранционно обслужване НЕ може да се осъществи при следните обстоятелства:
- Щети, които не са в резултат от проблеми с качеството.
- Повреди причинени от необичайна употреба.
- Щети, причинени от неоторизирани действия, като модификация или демонтаж.
- Повреди причинени от инсталиране, използване и експлоатация, която не е в съответствие с препоръките в ръководството.
- Повреди на аксесоарите и/или стабилизираща стойка, причинени от неоторизиран ремонт.
- Повреди в резултат на неоторизиран ремонт или несъвместимост на батерии и зарядно устройство.
- Повреди причинени от операции, които не спазват препоръките на ръководството за употреба.
- Повреди в резултат на използването на аксесоари, батерии или софтуер на трети страни, сертифицирани от DJI.
- Повреди в резултат на използване на дефектна батерия.
- Откраднати, забравени или изоставени дронове или аксесоари.
- Такси за поправка на компоненти, различни от основния контролер на дрона, стабилизиращата стойка и камерата, системата за позициониране и задвижващата система (без пропелерите).
- Естествено износване или повреда на повърхността на корпуса, които не влияят върху производителността на продукта.
- Преки или косвени загуби, причинени от непреодолима сила, война, военни действия, безредици,преврат, измяна и/или терористични дейности и др.
- Искания за ремонт за щети, настъпили извън периода на покритие, или продуктът не се изпраща в рамките на 7 календарни дни, след като се изисква гаранционно обслужване за ремонт.
- Косвена загуба и/или очаквана печалба под каквато и да е форма.
- Допълнителни такси в резултат на технически подобрения или подобрения на производителността.
- Лични наранявания и/или имуществени загуби на клиента или други хора, причинени от дрона.
- Всички съдебни спорове, арбитраж и/или всякакви други юридически такси, свързани с услугата за разширена гаранция.
- Всички такси за ремонт, произтичащи от или след повреда на вода.
- Таксите, генерирани в сервиз за ремонт, няма да бъдат възстановени преди влизането в сила на разширеното гаранционно обслужване на DJI Care Refresh+.
- Разширено гаранционно обслужване се изисква извън региона, в който е закупен продуктът.
- Стабилизираща стойка, която се ремонтира в неоторизиран сервиз.
- Стабилизираща стойка, която е свалена от дрона и заменена с друга в официалния център за ремонт на DJI.
IV. Съдържание на услугата по подмяна
- DJI Care Refresh+ предоставя една възможност да замените вашите продукти. След като заявите за смяна на вашия дрон под DJI Care Refresh+, ще се счита, че DJI е изпълнил изцяло услугата за подмяна. Тогава услугата за подмяна на обновяване на DJI Care Refresh+ ще бъде прекратена, но услугата за разширена гаранция все още е валидна в рамките на гаранционния срок.
- Когато продуктът Ви бъде заменен под DJI Care Refresh+, ще бъде изпратен заместващ продукт в ново или подобно на ново състояние по отношение на производителност и надеждност.
- Ако продуктът Ви бъде заменен под DJI Care Refresh+, оригиналният продукт става собственост на DJI, а заместващият Ваша собственост.
V. Покрити продукти и компоненти при разширено гаранционно обслужване
Osmo Action: камера (включително обектива)
Серии Mavic, Spark, Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced, Phantom 3 SE: основния контролер, стабилизираща стойка и камерата, позиционираща система, задвижваща система (без пропелери).
Серия Ronin: Механика на стабилизиращата стойка.
Inspire 2: основния контролер, позиционираща система, задвижваща система (без пропелери).
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: Стабилизираща стойка и камера (включително обектив).
VI. Период на покритие на DJI Care Refresh+
- Периодът на покритие на услугата за подмяна на DJI Care Refresh+ е 12 месеца и започва от деня, в който DJI Care Refresh е изтекъл.
- Периодът на покритие на разширената гаранционна услуга започва от деня, в който първоначалният гаранционен срок е изтекъл и приключва до изтичане на услугата за подмяна на DJI Care Refresh+.
VII. Процес на замяна
- Ако възникне повреда на Вашия DJI продукт и сте в обхвата на DJI Care Refresh+, поискайте „Заявка за онлайн ремонт“ (Online Repair Request) или „Експресна опция“ (Express Option) в „Ремонтни услуги“ на официалния уебсайт на DJI или се свържете с DJI поддръжка на http://www.dji.com/bg/support.
Изпратете вашия повреден продукт (може би включително дрона, стабилизиращата стойка, пропелерите и батерията) в посочения от DJI сервизен център след прилагане на заявка за онлайн ремонт или заявка за експрес.
Ако закупите DJI Care Refresh+ за Inspire 2 отделно, изпратете дрона и пропелерите.
Ако закупите DJI Care Refresh+ за Zenmuse X4S / Zenmuse X5S / Zenmuse X7, изпратете Zenmuse X4S, Zenmuse X5S или Zenmuse X7, стабилизиращата стойка и камерата (включително обектива).
Ако закупите DJI Care Refresh+ за серии Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced и Phantom 3 SE, изпратете дрона, стабилизиращата стойка, камерата и пропелерите.
Ако закупите DJI Care Refresh+ за серия Mavic и Spark, изпратете дрона, стабилизиращата стойка, камера и пропелерите. За да съкратите времето за логистика, моля, НЕ изпращайте обратно батерията, ако тя работи добре.
Ако закупите DJI Care Refresh+ за серия Ronin, изпратете механиката и ръкохватката (с батерията).
Ако закупите DJI Care Refresh+ за Osmo Action, изпратете в камерата. За да съкратите времето за логистика, моля, НЕ изпращайте обратно батерията, ако тя работи добре.
Ако закупите DJI Care Refresh+ за Osmo Pocket, изпратете в камерата.
Ако закупите DJI Care Refresh+ за Osmo Mobile 3, изпратете дръжката, бутона, стабилизиращата стойка, държача за мобилно устройство и батерията.
Ако не изпратите необходимата(ите) част(и), DJI може да изиска от вас да ги изпратите отново или да откажете заявката си за подмяна. - Моля, НЕ връщайте дистанционното управление. Ще трябва да поемете всички такси, възникнали от връщането на дистанционното управление.
- За дрон Mavic 2, ако Вашата стабилизираща стойка е била заменяна в официалния център за ремонт на DJI, моля, изпратете дрона и заменената стабилизираща стойка. Ако бъде изпратена старата стабилизираща стойка или друга такава, ще Ви бъде изпратена обратно, а таксите за генериране ще бъдат покрити от самите клиенти.
- DJI Care Refresh+ осигурява до един заместител на Вашия дрон. За всяка услуга за подмяна, DJI Care Refresh+ за серията Mavic и Spark покрива само една смяна на батерията. Моля, НЕ изпращайте допълнителни батерии или аксесоари. В противен случай клиентът ще бъде отговорен за всички свързани такси за доставка и обработка.
- Ако възникнат повреди във Вашия дрон и сте в обхвата на услугата за подмяна на DJI Care Refresh+, ще получите оферта за таксите за ремонт. Можете да изберете да платите за ремонт или подмяна на дрона. За услуги по подмяна ще се начислява допълнителна такса. След потвърждаване на плащането, DJI ще ви изпрати подменения продукт.
- Ако Вашият продукт има производствен дефект и сте в обхвата на разширеното гаранционно обслужване на DJI Care Refresh+, таксите за ремонт (включително материални такси и разходи за труд) се покриват от DJI въз основа на условията на обслужване. Ще заплатите таксите за ремонт в резултат на грешка на потребителя. След потвърждаване на плащането, вашият продукт ще бъде ремонтиран и изпратен обратно към Вас.
VIII. Прекратяване на DJI Care Refresh+
DJI Care Refresh+ ще бъде прекратен без предупреждение в следните ситуации:
- Услугата за подмяна на DJI Care Refresh+ и удълженото гаранционно обслужване са изтекли.
- Вашият продукт е заменен веднъж под DJI Care Refresh+. Тогава услугата за подмяна на обновяване на DJI Care ще бъде прекратена, но услугата за разширена гаранция все още е валидна до датата на изтичане.
DJI Care Refresh+ ще бъде прекратен предварително в следните ситуации:
- Дронът или стабилизиращата стойка са ремонтирани в неофициален център за ремонт.
- Ако бъдете разкрити, че провеждате или сте извършили някаква измама с DJI, напр. умишлено разваляне на DJI продукт, обхванат от услугата DJI Care Refresh+ с намерение да спечелите финансови приходи, услугата ще бъде прекратена автоматично без възстановяване на суми и DJI си запазва правото да предприеме съдебни действия срещу вас.
- При обстоятелства, посочени в настоящите Общи условия или други указания, които вече не отговарят на условията за DJI Care Refresh+.
- Заявявате оттегляне от услугата DJI Care Refresh+ и сте одобрени от DJI.
IX. Такси за подмяна
Такса за замяна: Може да платите, за да закупите услугата DJI Care Refresh+, за да имате право на последваща услуга за подмяна в рамките на периода на покритие, ще трябва да платите сравнително малка сума пари, за да се насладите на услугата за подмяна.
Такса за доставка и други такси: таксите за доставка се извършват в региона, в който сте закупили DJI Care Refresh+ и ще бъдат покрити от DJI. Ако се намирате на място, което не е обхванато от услугата DJI Care Refresh+, ще трябва да платите таксата за доставка и данъци, ако има такива.
За да използвате услугата за подмяна, таксата за заместване на всеки продукт е показана по-долу:
За страните в ЕС, Норвегия, Швейцария:
Mavic Air 2: €59
Mavic Mini: €32
Mavic 2 Pro/Zoom: €119
Mavic Air: €59
Серия Phantom 4 Pro: €129
Osmo Action: €29
Osmo Mobile 3: €9
Osmo Pocket: €29
Ronin-S: €39
Ronin-SC: €29
X. Връщане и прехвърляне на DJI care Refresh+
- DJI Care Refresh+ може да бъде оттеглен при връщане на закупения продукт съгласно правилата за възстановяване на DJI.
- DJI Care Refresh+ НЕ може да бъде оттеглен без връщане на закупения продукт.
- DJI Care Refresh+ НЕ може да бъде оттеглен, след като се използва DJI Care Refresh+ (включително услугата за подмяна и разширеното гаранционно обслужване).
- DJI Care Refresh+ НЕ може да бъде прехвърлен след покупка.
XI. Лична информация
- Преди да закупите DJI Care Refresh+, моля, прочетете Политиката за поверителност на DJI (https://www.dji.com/cn/policy) и Общите условия за онлайн ремонт. Купувайки DJI Care Refresh+, вие потвърждавате, че сте прочели, разбрали и се съгласили с посочените Правила за поверителност и Условия за онлайн ремонт. Вие упълномощавате DJI да съхранява, използва и обработва Вашата информация за контакт, включително име, имейл адрес, адрес, телефонен номер, факс номер и идентификационен номер (ако е приложим). Вие се съгласявате и разбирате, че е необходимо DJI да събира, обработва и използва Вашите данни за извършване на услугата съгласно настоящата политика.
- Когато използвате услугата за подмяна и изпращате продукта си обратно, моля, уверете се, че SD картата не се изпраща обратно към DJI. DJI НЕ носи отговорност за щети или загуби на данните или личната информация, съхранявана или запазена във Вашия продукт.
- Вие разрешавате на DJI да изтрива всички записани данни от продукта, който сте изпратили към нас.